...


Календар
«  Листопад 2017  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 343
Нашому сайту
Вхід
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

«Дзвіночок»

Дзвеніли дзвіночки
І линуло в травах:
Маленькі листочки і квіти яскраві
Підспівував дуб, разом ясени хлопці
Там білка гуляла в руденькій сорочці
Дзвеніли дзвіночки і літо гуділо
Летіли хмаринки по небу лиш біл
Красу дарували бриніли в лісочку
Чаруючі квіти синенькі дзвіночки.
 
 
 
 
 
Девіз групи: "Ми малюємо граємо, дітей розвиваємо"
Середня група "Дзвіночок" у нашім садку
Ніде не знайде ви більше таку
Тут казка живе, тут веселковий рай,
Тут сміху дитячого б·є  водограй.
Тут Творчість гніздечко звиває своє
Тут Логіка дітям уроки дає.
Тут Дружба заспівує пісню дзвінку
Щоб діти щасливо жили у садку.
 

Творче кредо вихователів «Почуй, не зрадь, допоможи».

Псарьова Таміла Василівна - вихователь

Псарьова Таміла Василівна працює в Недригайлівському дошкільному навчальному закладі з 2002року. За результатами атестації педагогічних працівників встановлено кваліфікаційну категорію "Спеціаліст вищої категорії”, присвоєно звання "Старший вихователь”.

Здібний, висококваліфікований вихователь. Постійно підвищує свій професійний рівень, педагогічну, майстерність. Ефективно застосовує професійні знання в практичній діяльності. Працює над питаннями: "Художньо-мовленнєвий розвиток дітей дошкільного віку”. Розробила систему факультативних занять з мовленнєвого розвитку дітей молодшого та старшого дошкільного віку, відповідно зібрала та систематизувала матеріали по роботі з дошкільниками.

 

 
Панченко Валентина Вікторівна - вихователь
Панченко Валентина Вікторівна працює в Недригайлівському дошкільному навчальному закладі ясла-садок "Барвінок" з 2011року.
  • За результатами атестації педагогічних працівників присвоєну  другу кваліфікаційну категорії. Молодий, перспективний вихователь. В роботі з дітьми обирає ефективні форми і методи освітньо-виховної діяльності. Творчо використовує кращий педагогічний досвід . Під час проведення роботи з дітьми перевагу надає експерементально-дослідницькій діяльності, яку інтегрує з різними видами організації дошкільників. Це сприяє повноцінному пізнавальному розвитку дітей, засвоєнню кожною дитиною необхідних знань, умінь, навичок. Працює у тісній взаємодії із сім’єю, надає їй консультативну педагогічну допомогу, до реалізації проектів залучає батьків вихованців.

Гриценко Оксана Романівна - вихователь

 

Гриценко Оксана Романівна працює  у Недригайлівському ДНЗ ясла-садок «Барвінок»  з 2002 року.За результатами атестації встановлено кваліфікаційну категорію "Спеціаліст першої категорії”.

   Володіє сучасними освітніми технологіями, методичними прийомами роботи з дітьми дошкільного віку, використовує методи компетентно-орієнтованого підходу до організації освітнього процесу. Реалізує диференційований підхід до вихованців, виявляє, вивчає і враховує в своїй педагогічній діяльності їх індивідуальні особливості, сприяє розвитку здібностей дітей на основі їхніх задатків та обдарувань. Досягла значних результатів щодо реалізації завдань соціально-морального розвитку дітей дошкільного віку, виховує повагу до батьків, культурно-національних, духовних цінностей України.

Таранченко Тетяна Михайлівсна - помічник вихователя

 

 
 
 
Майборода Олена Анатоліївна- помічник вихователя
 

 

 

 

 
       

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Мова невичерпне багатство, яким природа обдарувала людину.

Неможливо уявити належний рівень життєвої компетенції людини без оволодіння мовленням. Рідне слово є основою розумового розвитку і скарбницею всіх знань. Оволодіваючи мовленням, вивчаючи мову, діти засвоюють систему знань, суспільно-прийняті норми поведінки - основу її життєвої компетентності. 

Цікаво і пізнавально організована занятійна діяльність з дітьми групи. Вихователі приділяють належну увагу розвитку кожної дитини, як особистості. 

Доцільно використовуються різноманітні форми та методи організації дитячого колективу.  З впровадженням в практику роботи міні-занять, психолого-педагогічного проектування  прослідковується підвищення ефективності, результативної діяльності дітей, засвоєння ними поставлених завдань. Це в сою чергу дозволяє значно підвищити самостійність, активність малюків, розвивати творче мислення, уміння самостійно за допомогою різноманітних засобів знаходити інформацію про предмет або явище, згодом використовувати ці знання для створення нових об’єктів.

Діяльність дітей різностороння, насичена різноманітними подіями, новинами, цікавинками.