...


Календар
«  Грудень 2018  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 366
Нашому сайту
Вхід
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

«Дзвіночок»

Дзвеніли дзвіночки
І линуло в травах:
Маленькі листочки і квіти яскраві
Підспівував дуб, разом ясени хлопці
Там білка гуляла в руденькій сорочці
Дзвеніли дзвіночки і літо гуділо
Летіли хмаринки по небу лиш біл
Красу дарували бриніли в лісочку
Чаруючі квіти синенькі дзвіночки.
 
 
 
 
 
Девіз групи: "Ми малюємо граємо, дітей розвиваємо"
Середня група "Дзвіночок" у нашім садку
Ніде не знайде ви більше таку
Тут казка живе, тут веселковий рай,
Тут сміху дитячого б·є  водограй.
Тут Творчість гніздечко звиває своє
Тут Логіка дітям уроки дає.
Тут Дружба заспівує пісню дзвінку
Щоб діти щасливо жили у садку.
 
Творче кредо вихователів "Почуй, не зрадь, допоможи!"

                                        Поддяча Ніна Олександрівна - вихователь

Поддяча Ніна Олександрівна працює на посаді вихователя Недригайлівського дошкільного навчального закладу ясла-садок «Барвінок» з 2007 року. За результатами атестації встановлено кваліфікаційну категорію "Спеціаліст вищої категорії”.   Лауреат обласного конкурсу "Вихователь року - 2013".

Під час організації роботи з дітьми створює оптимальні умови для фізичного і психічного розвитку дітей. Впроваджує систему педагогічних впливів, яка ґрунтується на гуманізмі, педагогіці співробітництва, національній культурі, традиціях. Виховує повагу до батьків, жінки, культурно-національних, духовних, історичних цінностей України.

З 2016 року працює над методичною проблемою «Використання інтелектуальних карт у роботі з дітьми дошкільного віку», з даної теми розробила та систематизувала відповідний теоретичний та практичний матеріал для організації роботи з дітьми.

Покотило Людмила Степанівна - вихователь

Покотило Людмила Степанівна працює у Недригайлівському ДНЗ ясла-садок «Барвінок» з 2007 року. За результатами атестації встановлено кваліфікаційну категорію "Спеціаліст першої категорії".

Перспективний вихователь. Вона постійно вдосконалює свій професійний рівень, педагогічну майстерність, загальну культуру. Застосовує інноваційні технології в процесі організації життєдіяльності дітей дошкільного віку. Результативно працює над впровадженням технології формування інформаійно-ігрової творчості, методу застосування коректурних таблиць у роботі з дітьми. Це сприяє повноцінному пізнавальному розвитку дітей,

 

 

Павленко Людмила Григорівна - вихователь

Павленко Людмила Григорівна, працює в Недригайлівському дошкільному навчальному закладі з 2016 року.

Молодий, ініціативний, творчий вихователь. Проявляє професійну компетентність. Володіє освітніми методиками, активно використовує їх у роботі з дітьми. Працює над питанням організації екологічного виховання, ігрової діяльності з дітьми молодшого дошкільного віку. 

Реалізує диференційований підхід до вихованців, виявляє, вивчає і враховує в своїй педагогічній діяльності їх індивідуальні особливості.

 

Токаренко Маргарита Юріївна - вихователь

Токаренко Маргарита Юріївна, працює в Недригайлівському дошкільному навчальному закладі з 2017. 

Творчий, ініціативний вихователь. проявляє достатній рівень професіоналізму, забезпечує реалізацію завдань Базового компонента дошкільної освіти. Володіє сучасними освітніми технологіями, методичними прийомами роботи з дітьми дошкільного віку, використовує методи компетентно-орієнтованого підходу до організації освітнього процесу. 

 

 

 

     Шевцова Юлія Сергіївна - помічник вихователя

 
 
 
 
 
 
                                   
 
 

  Майборода Олена Анатоліївна - помічний вихователя

 

 

 
       

 

 
 
 
 
 
 
 
 

Дитинство – найчудовіша, найсвітліша пора людського життя. Саме в цей період «чомучок» (5-й рік життя), закладаються культурні й духовні основи майбутньої гармонійної та всебічно розвиненої особистості. Тому ми - вихователі намагаємося забезпечити інтереси дітей, задовольнити її природні нахили і потреби, збагатити досвід дітей необхідними знаннями.

У роботі керуємося гаслом: «Не поруч, не над, а разом».

Оскільки діти тривалий час перебувають в умовах дошкільного навчального закладу. Педагоги створили повноцінне розвивальне середовище, що спонукає дошкільників до виконання активних дій відповідно до життєвого ритму, психічних та фізичних можливостей. Правильно організоване розвивальне середовище сприяє соціалізації, впливає на всі аспекти розвитку дітей. Довкілля дошкільників є важливою умовою ефективної підготовки до майбутнього самостійного життя.

Організовуючи життєдіяльність дітей в наших «Дзвіночках» враховуємо: їх вікові та індивідуальні особливості; сучасні тенденції в оновленні змісту дошкільної освіти та навчально-виховних технологій; побажання батьків, специфіку та можливості закладу.

Буття дитини в дошкільному закладі — це послідовний перебіг певних його складових, які нормують чергування активної діяльності та відпочинку.