...


Календар
«  Вересень 2018  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 363
Нашому сайту
Вхід
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

«Калинка»

У нашій "Калинці" рясніє багато
Дівчат і хлоп´ят, це - завзяті малята.
У групі у нас - надзвичайна краса
І творяться тут чарівні чудеса.

Занять тут немає, а є тільки гра
У шафах новеньких - багато добра:
Рулі і машини, лото і ляльки. 
Аби тільки дітки розумні росли.

 

Девіз групи:

 «Є в «Барвінку» група «Калинка»

Люба у ній кожна дитинка». 

 

Постоєнко Оксана Олександрівна - вихователь

Постоєнко Оксана Олександрівна, працює в Недригайлівському дошкільному навчальному закладі з 2012 року. За результатами атестації встановлено кваліфікаційну категорію "Спеціаліст другої категорії”.

Молодий перспективний вихователь. Постійно вдосконалює свій професійний рівень, педагогічну майстерність, загальну культуру. Застосовує інноваційні технології в процесі організації життєдіяльності дітей дошкільного віку. Результативно працює над впровадженням технології "мнемотехніки" у роботі з дітьми, в чому досягла позитивних результатів.Творчо використовує кращий педагогічний досвід.

 

  Токаренко Світлана Григорівна - вихователь

          Токаренко Світлана Григорівна працює на посаді вихователя Недригайлівського дошкільного навчального закладу  ясла-садок «Барвінок» з 2010 року. За результатами атестації встановлено кваліфікаційну категорію "Спеціаліст другої категорії".

Молодий, перспективний вихователь. В роботі з дітьми обирає ефективні форми і методи освітньо-виховної діяльності. Творчо використовує кращий педагогічний досвід .  Активна   робота над методичною проблемою «Проектна діяльність - фактор розвитку життєздатної особистості дошкільника» сприяє розвитку особистості кожного вихованця. Працює у тісній взаємодії із сім’єю, надає їй консультативну педагогічну допомогу, до реалізації проектів залучає батьків вихованців.

 

Тименко Валентина Миколаївна - помічник вихователя 

 

 

 

 

 

 

 

6-й рік життя – це вік найбільшої активності:  рухової, пізнавальної, ігрової, вік розквіту художніх видів діяльності. Саме тому наше завдання, як вихователів, важливо знайти правильний підхід до дітей, щоб спонукати їх до самовираження, формування глибокої поваги до дорослих, результату їх праці, до однолітків, до рідного краю. Навчаємо  дітей спостерігати природу, на емоційно-сенсорній  основі сприймати та оцінювати естетичну своєрідність її об’єктів та явищ у розмаїтті чуттєвих характеристик;  цікавитись довкіллям, турбуватись про нього, розповідати, запитувати, передавати враження в розповідях, музично-рухових імпровізаціях, в різних видах зображувальної діяльності.

  В своїй роботі з дітьми 6-річного віку ми ефективно використовуємо  різні методи і прийоми, що розвивають і збагачують пізнавальні процеси: сприймання, мовлення, пам’ять, наочне-дійове мислення. З метою розкрити перед дітьми «незвіданий світ» предметів, об’єктів довкілля створили у групі експериментально-дослідницьку станцію , що надасть змогу експериментувати, досліджувати і це спонукатиме дітей самостійно аналізувати, віднаходити причини й зв’язки, робити певні висновки.

Сплановуючи освітню роботу з дітьми ми звернулися до методу проектування, що має великі переваги. Він активізує пізнавальну діяльність, організовує дітей, вихователів, батьків, націлює всіх на творчу діяльність, розвивається самостійність дітей, враховується думка кожного. Цікаво розкриті проекти  - «Мій рідний край, моє село», «Я і мій дитячий садок», «Дарунки осені», творчий етап яких закінчився святом «Козацькі забави», виготовленням книги «Ким я буду в майбутньому», виставкою «осінь-чарівниця».

 

Гра була і залишається провідним видом діяльності. Граючись, дитина не помічає, що навчається. Ігровий зміст є найліпшим мотивом для активізації інтелектуальної діяльності дітей.