...


Календар
«  Грудень 2017  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 346
Нашому сайту
Вхід
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

кольоровий день

«Кольоровий день»

Організація кольорового дня з дітьми молодшого дошкільного віку

(середня група)

Методична ціль  :      Продовжувати знайомити малят із кольоротерапією –  

                                  здатністю  змінювати   настрій , самопочуття та емоційний

                                  стан людини.

-  Активізувати художню ініціативу дітей, спонукати до  дослідницької та   

                                    експериментальної діяльності з кольорами . 

-          Розвивати аналітичну діяльність дитини, вміння розповідати про зміну самопочуття    від кольорового оточення. Привчати малят природно почуватися, креативно мислити.

-          Знайомити із способами керування своїми почуттями формувати навички самоконтролю та саморегуляції поведінки.

-           

Підготовка до проведення :  колірне оформлення інтер’єру групової кімнати, попередня художньо – практична діяльність дітей, знайомство дітей із властивостями та якостями зеленого кольору.

 

Обладнання та матеріал  гуаш зеленого кольору, прозорі баночки з водою, кольорові фільтрлівці , фломастери зеленого кольору . аркуші паперу для малювання,вологі серветки , підкладки , музичний супровід.

 

Хід заняття:

         Вихователь організовує малят та пропонує послухати цікаву історію , що відбулася в чарівному світі кольорів.

         В далекому , незвіданому світі жили – були кольори . Кожен із них мав свою назву , свій характер  і в кожного із них були свої обов’язки . Жовтий колір дарував тепло та ласку , червоний – любов , а синій – прохолоду . Та одного дня між ними відбулася суперечка. Надзвичайно палкий червоний колір вирішив , що він найголовніший від усіх і що саме без нього не зможе існувати світ. На що синій колір дуже образився  і сказав , що без його прохолоди червоний колір може своїм жаром спалити все довкола. Кольори сперечалися дуже довго і ніяк не змогли знайти злагоду аж до тих пір , поки їм на допомогу не прийшов зелений колір , який зміг втамувати жар червоного та трішки підбадьорити синій. Зелений пояснив всім , що у будь яких випадках треба завжди зберігати спокій, і не перевершувати та не занижувати свої можливості, та залишатися самим собою.

 

       Запитання до дітей:

-          Навіщо потрібен зелений колір?

-          Де можна зустріти зелений колір у природі?

-          Чи багато речей зеленого кольору нас оточує?

Вправа – емпатія з кольоровими фільтрами «Я можу стати…»   Діти перевтілюються в образ зеленого кольору та розповідають від імені обраного об’єкта.

2.Вправа  «Кольорова вода»

     Вихователь пропонує малятам зафарбувати воду відтінками зеленого кольору та погратися з ними.

3. Графічна вправа «Довільний малюнок»

     Під спокійну музику малята мають можливість малювати на аркуші паперу прямі чи хвилясті лінії , кола крапки.

4. Вправа  «Фарба на долоньках»

Малята змащують свої долоньки зеленою фарбою та залишають на аркуші різноманітні відбитки.

Підсумок:  Вислухати враження дітей.