...


Календар
«  Листопад 2017  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 343
Нашому сайту
Вхід
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Методична служба

 

 

 

Ковальова Надія Іванівна -

 

 вихователь-методист

 

Ковальова Надія Іванівна, вихователь-методист, працює в Недригайлівському дошкільному навчальному закладі з 1994року. За результатами атестації встановлено кваліфікаційну категорію "Спеціаліст вищої категорії”, присвоєно звання "Старший вихователь”.

Велику увагу приділяє встановленню психологічного контакту з кожним працівником і всім колективом, створенню ситуації успіху. Активно впроваджує інтерактивні форми та методи роботи з педагогічними кадрами, вміє продукувати оригінальні інноваційні ідеї.

Приділяє значну увагу вивченню, узагальненню та поширенню позитивного педагогічного досвіду. бере активну участь у методичній роботі області, району: є керівником творчих груп, семінарів-практикумів, проблемних семінарів.

 

Зміст методичної роботи спрямований на виконання Базового компонента дошкільної освіти,  Програми розвитку дитини дошкільного віку "Я у Світі", який реалізується через масові, групові, індивідуальні форми роботи з педагогічними працівниками дошкільного закладу. Основні засади цієї системи: пріоритетність розвитку педагогіч­ної творчості; розмаїття дослідницько-пошукової діяль­ності у виборі найефективніших методів та прийомів навчання та виховання дітей; уміння творчо вибудовувати освітньо-виховний процес на основі проблемних завдань.

Обираючи особистісно-орієнтовану модель роботи з педагогічними кадрами, організації методичної служби,  керуюється такими принципами: системність, концептуальність, перспективність, об'єктивність, демокра­тизм, гуманізм, педагогічний оптимізм, компетентність, диференціація, особистісне спрямування. 

 

 

 

Методична робота в дошкільному навчальному закладі проводиться за двома основними напрямками:

1. Пошук та вивчення нових технологій і методів у методичній і психолого-педагогічній літературі; їх теоретичне осмислення, апробація, аналіз та підсумки (використання в практичній роботі з дітьми).

2. Вивчення досвіду педагогів закладу в різних видах та формах педагогічної діяльності, аналіз та виявлення інноваційних методів і прийомів у роботі, їх вдосконалення; узагальнення досвіду та його розповсюдження.