...


Календар
«  Жовтень 2017  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 339
Нашому сайту
Вхід
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Методичний калейдоскоп

http://dnz-barvinok.ucoz.ua/index/metodichna_sluzhba/0-20

перейти за посиланням   Щотижневий тематичний план

перейти за посиланням   Педагогічний тренінг "Педагогічна творчість - проблеми розвитку"

Планування роботи ДНЗ

Вивчення ППД

План роботи динамічної групи

«Дитина напередодні шкільного життя

Мета: Впровадження сучасних моделей освітнього процесу у роботі з дітьми старшого дошкільного віку

№ з/п

Тема

Форма проведення

Термін

1

Сучасний педагог і організація освітньої діяльності

Диспут

Вересень

2

 Як зберегти дитячу допитливість

Консультація з елементами тренінгу

Жовтень

3

Навчання читання: розвивальні та виховні можливості

Практикум

Листопад

4

Взаємозв’язок музичної, емоційної та рефлексивної культури у вихованні дітей дошкільного віку

Дискусія

Грудень

5

Коректурні таблиці як засіб економічного виховання дошкільників

Відкритий перегляд

Січень

6

Форми роботи з батьками майбутніх першокласників

Повідомлення

Лютий

7

Просторове моделювання як оригінальний прийом сенсорно-пізнавального розвитку старших дошкільників

Відкритий перегляд

Березень

8

Презентація дитини як засіб формування ціннісного ставлення до себе та світу

Практикум

Квітень

9

Підведення підсумків роботи

Звіт

Травень

Положення про динамічну групу дошкільного навчального закладу «Дитина напередодні шкільного життя»

 

1. Загальні положення

  1. Це положення розроблено на підставі Закону України «Про дошкільну освіту» від 11.07.2001 № 2628-Ш, Положення про дошкільний навчальний заклад, затвердженого по­становою Кабінету Міністрів України від 12.03.2003 № 305, Статуту Недригайлівського дошкільного навчаль­ного закладу ясла-садок  «Барвінок».
  2. Динамічна група створюється за рішенням педагогічного ради дошкільного за­кладу.
  3. Динамічна група — одна з форм організації методичної роботи в дошкільному на­вчальному закладі — добровільне професійне об'єднання педагогів, зацікавлених у вза­ємній творчості, колективній співпраці з вивчення, розроблення, узагальнення матеріалів із заявленої тематики з метою пошуку оптимальних шляхів розвитку досліджуваної теми.

 

2. Цілі, завдання та зміст діяльності динамічної групи

  1. Метою діяльності динамічної групи дошкільного закладу є пошукова, дослідниць­ка діяльність, з результатами якої надалі ознайомлюють весь колектив.
  2. Завданням динамічної групи є освоєння нового досвіду, нової методики, розроб­лення методичних матеріалів: ігор, конспектів, рекомендацій, наочних посібників,
  3. Динамічна група вивчає конкретні науково-педагогічні дослідження та рекомен­дації, ознайомлюється з перспективним педагогічним досвідом з теми.
  4. Динамічна група створює необ­хідні методичні розробки.
  5. Члени динамічної групи ознайомлюють з результатами своєї діяльності весь педа­гогічний колектив.

 

3. Організація діяльності динамічної групи

  1. Динамічну групу дошкільного закладу створюють з ініціативи педагогів або адмі­ністрації дошкільного навчального закладу. Вона налічує не менше трьох і не більше семи осіб. її діяльність регламентується цим Положенням.
  2. Керівником динамічної групи є педагог, який володіє навичками організації про­дуктивних форм діяльності колективу. Обирають його члени динамічної групи.
  3. Керівник пропонує стратегію розроблення теми, методи й форми роботи дина­мічної групи, узагальнює і систематизує матеріали, аналізує пропозиції та виносить їх на обговорення динамічної групи. Керівник також розв'язує всі організаційні питання і скла­дає план роботи динамічної групи.
  4. Керівник динамічної групи взаємодіє з вихователем-методистом з будь-яких пи­тань функціонування динамічної групи.
  5. Склад динамічної групи затверджується наказом по дошкільному закладу.
  6. Усі питання функціонування динамічної групи дошкільного закладу розв'язують колегіально, кожен бере участь у розробленні досліджуваної теми. Педагоги — члени ди­намічної групи — представляють власні практичні матеріали, розв'язують творчі завдання керівника й колективу групи, висловлюють свої думки щодо запропонованих матеріалів тощо.
  7. Засідання динамічної групи проводять не рідше одного разу на місяць.
  8. Форми засідань динамічної групи мають продуктивний характер діяльності: тео­ретичні доповіді, повідомлення, семінари-практикуми, диспути, дискусії, відкритий пере­гляд діяльності тощо. Результати засідань динамічної групи оформлюють у вигляді прото­колів.

3.9.       Динамічна група діє доти, доки не вичерпається необхідність взаємного профе­сійного спілкування.

  1. Підсумки роботи динамічної групи заслуховуються на підсумковому засіданні педагогічної ради дошкільного навчального закладу.
  2. У кінці навчального року протоколи засідань динамічної групи приймаються на зберігання в методичний кабінет.

 

4. Права членів динамічної групи

4.1. Члени динамічної групи мають право:

  • ставити запитання про включення плану роботи динамічної групи в план роботи дошкільного навчального закладу і програму його розвитку;
  • вимагати від адміністрації дошкільного навчального закладу надання необхідних умов для реалізації завдань динамічної групи;
  • апробувати педагогічні винаходи, інновації членів динамічної групи та інших пе­дагогів дошкільного навчального закладу;
  • отримувати матеріальне й моральне заохочення;
  • вимагати від адміністрації дошкільного навчального закладу враховувати резуль­тати їхньої роботи під час атестації, преміювання.

 

5. Обов'язки членів динамічної групи

5.1.       Керівник динамічної групи зобов'язаний:

  • координувати і спрямовувати роботу кожного члена динамічної групи;
  • складати план роботи динамічної групи;
  • розподіляти обов'язки між членами динамічної групи;
  • забезпечувати своєчасне складання та підготовку розробок групи, узагальню-вальних матеріалів.

5.2.       Члени динамічної групи зобов'язані:

  • брати активну участь у реалізації плану роботи динамічної групи;
  • звітувати про свою діяльність;
  • виконувати завдання й прохання керівника групи;
  • розробляти й оформлювати методичні матеріали.

 

6. Відповідальність керівника та членів динамічної групи

6.1.       Керівник динамічної групи несе відповідальність за наявність, змістовність і куль­туру ведення такої документації, як:

  • план роботи динамічної групи;
  • протоколи засідань динамічної групи, в яких обговорюються питання, напрацьо­вані ідеї, розробки, фіксуються у формі висновків, узагальнень, конспектів за­нять, рекомендацій педагогам тощо;
  • пакет методичних рекомендацій, розробок, посібників, які свідчать про результат роботи динамічної групи.

6.2.       Члени динамічної групи несуть відповідальність:

  • за якісну підготовку документів щодо своєї роботи;
  • за систематичне відстежування ходу творчого процесу;
  • за об'єктивне відстежування результатів апробації;
  • за інформування адміністрації про результати творчих пошуків.