...


Календар
«  Серпень 2019  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 379
Нашому сайту
Вхід
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

«Ромашка»

Не ​ у полі на траві,

А на Недригайлівській землі,

Є «Ромашка» чарівна,

Кличе в гості всіх вона.

Це наша група так зоветься.

Нам добре всім  у ній живеться.

Ми у групі всі співаєм,

Спритно бігаєм, стрибаєм,

Творим, дбаєм, пізнаєм,

Та розумними ростем.

І своє маленьке "Я"

Розвиваємо сповна.

Нам вихователі допомагають,

Про здоров'я наше дбають.

Вранці радо зустрічають

І зі святами вітають.

Нас світ казковий там чекає,

Тому в садок ми поспішаєм.

Девіз групи : 

 

«Пізнавай, твори, учись,

   

Йди вперед і не лінись».  

Творче кредо вихователів «Почуй, не зрадь, допоможи».

 

 

Псарьова Таміла Василівна - вихователь

 

 

 

 

Псарьова Таміла Василівна працює в Недригайлівському дошкільному навчальному закладі з 2002року. За результатами атестації педагогічних працівників встановлено кваліфікаційну категорію "Спеціаліст вищої категорії”, присвоєно звання "Старший вихователь”.

Здібний, висококваліфікований вихователь. Постійно підвищує свій професійний рівень, педагогічну, майстерність. Ефективно застосовує професійні знання в практичній діяльності. Працює над питаннями: "Художньо-мовленнєвий розвиток дітей дошкільного віку”. Розробила систему факультативних занять з мовленнєвого розвитку дітей молодшого та старшого дошкільного віку, відповідно зібрала та систематизувала матеріали по роботі з дошкільниками.

 

 

Панченко Валентина Вікторівна - вихователь

 

 

 

 

 

Панченко Валентина Вікторівна працює в Недригайлівському дошкільному навчальному закладі ясла-садок "Барвінок" з 2011року.

  • За результатами атестації педагогічних працівників присвоєну  другу кваліфікаційну категорії. Молодий, перспективний вихователь. В роботі з дітьми обирає ефективні форми і методи освітньо-виховної діяльності. Творчо використовує кращий педагогічний досвід . Під час проведення роботи з дітьми перевагу надає експерементально-дослідницькій діяльності, яку інтегрує з різними видами організації дошкільників. Це сприяє повноцінному пізнавальному розвитку дітей, засвоєнню кожною дитиною необхідних знань, умінь, навичок. Працює у тісній взаємодії із сім’єю, надає їй консультативну педагогічну допомогу, до реалізації проектів залучає батьків вихованців.

 

 

 

 

Таранченко Тетяна Михайлівсна - помічник вихователя

 

 

 

 

 

Особливість впровадження програми "Впевнений старт" полягає в багатоваріантному принципі організації житєдіяльності дітей. Упродовж дня діти мають можливість не лише брати участь у організованих формах групового навчання, а й самовизначатися в різних видах активності, діючи одноосібно чи в підгрупах.

Протягом старшого дошкільного віку виникає нова форма спілкування  дитини з дорослим, що орієнтує юну особистість на "світ людей", підживлює інтерес до змісту й форм людських взаємин, залежностей, законів і правил поведінки у суспільстві. Саме такий напрямок взаємодії з вихованцями обрали педагоги у старшій групі "Ромашка". З 29 вихованців групи, кожна дитина є особистісю і обдарована любов’ю та повагою з боку дорослих та однолітків. В груповій кімнаті створені сприятливі умови для становлення соціальної компетентності дитини, для розвитку в неї соціальних емоцій та мотивів (співчуття, співрадість, бажання допомогти).

Обладнані ігрові осередки впливають на формування у дітей комунікативних вмінь, доступної міри відданості товаришам, надійності, поступливості, розширенню уявлення дитини про авторитет та людські чесноти, які необхідні для успішного навчання дітей в школі. За допомогою спостережень, етичних бесід, рольових ігор, ігор-драматизації, різних видів діяльності дітей,  вихователі збагачують уявлення вихованців їх життєвий досвід.

Значна увага приділяється спільній роботі з сім’єю. Завдяки спільним зусиллям вирішуються всі поставлені завдання. Залучаючи батьків до організації різноманітної діяльності дошкільного закладу у дітей збагачується внутрішній світ позитивними емоціями, життя сповнюється приємними враженнями. Запорукою такої співпраці є - повноцінний особистісний розвиток дитини, невичерпне джерело її соціальної активності, розвиненої волі та інтелекту майбутнього першокласника.