...


Календар
«  Вересень 2018  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 363
Нашому сайту
Вхід
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

«Ромашка»

Не ​ у полі на траві,

А на Недригайлівській землі,

Є «Ромашка» чарівна,

Кличе в гості всіх вона.

Це наша група так зоветься.

Нам добре всім  у ній живеться.

Ми у групі всі співаєм,

Спритно бігаєм, стрибаєм,

Творим, дбаєм, пізнаєм,

Та розумними ростем.

І своє маленьке "Я"

Розвиваємо сповна.

Нам вихователі допомагають,

Про здоров'я наше дбають.

Вранці радо зустрічають

І зі святами вітають.

Нас світ казковий там чекає,

Тому в садок ми поспішаєм.

Девіз групи : 

 

«Пізнавай, твори, учись,

   

Йди вперед і не лінись».  

Токаренко Світлана Миколаївна - вихователь 

  Токаренко Світлана Миколаївна,  працює в Недригайлівському дошкільному навчальному закладі з 2005 року. За результатами атестації педагогічних працівників встановлено кваліфікаційну категорію "Спеціаліст вищої категорії”. 

За час роботи досягла високого рівня професіоналізму, ініціативи, творчості. Проявляє ґрунтовну професійну компетентність. Володіє інноваційними освітніми методиками й технологіями, активно використовує  їх у роботі з дітьми. Продуктивно працює над питанням логіко-математичного розвитку дітей старшого дошкільного віку. Працює у тісній  взаємодії з сім’єю, надає їй консультативну педагогічну допомогу через використання різних форм роботи .

 

Федоренко Любов Михайлівна - вихователь

Федоренко Любов Михайлівна працює в Недригайлівському дошкільному навчальному закладі з 2010року. За результатами атестації присвоєно кваліфікаційну категорію "Спеціаліст другої категорії"

Організовує, проводить педагогічну роботу, спрямовану на формування всебічно розвиненої особистості дитини. Обирає ефективні форми, методи компетентно-орієнтованого підходу, інноваційні технології освітньо-виховної роботи з дітьми. Творчо працює над методичною проблемою впровадження проектної діяльності в дошкільному закладі. Забезпечує набуття досвіду, знань, умінь, навичок, фізичних та психічних якостей у дітей дошкільного віку. Реалізує диференційований підхід до вихованців, виявляє, вивчає і враховує в своїй педагогічній діяльності їх індивідуальні особливості.

 
 

 

 

Гордієнко Оксана Миколаївна - помічник вихователя

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Протягом старшого дошкільного віку виникає нова форма спілкування  дитини з дорослим, що орієнтує юну особистість на "світ людей", підживлює інтерес до змісту й форм людських взаємин, залежностей, законів і правил поведінки у суспільстві. Саме такий напрямок взаємодії з вихованцями обрали педагоги у старшій групі "Ромашка". З 26 вихованців групи, кожна дитина є особистісю і обдарована любов’ю та повагою з боку дорослих та однолітків. В груповій кімнаті створені сприятливі умови для становлення соціальної компетентності дитини, для розвитку в неї соціальних емоцій та мотивів (співчуття, співрадість, бажання допомогти).

 

Обладнані ігрові осередки впливають на формування у дітей комунікативних вмінь, доступної міри відданості товаришам, надійності, поступливості, розширенню уявлення дитини про авторитет та людські чесноти, які необхідні для успішного навчання дітей в школі. За допомогою спостережень, етичних бесід, рольових ігор, ігор-драматизації, різних видів діяльності дітей,  вихователі збагачують уявлення вихованців їх життєвий досвід.

 

 

 

Значна увага приділяється спільній роботі з сім’єю. Завдяки спільним зусиллям вирішуються всі поставлені завдання. Залучаючи батьків до організації різноманітної діяльності дошкільного закладу у дітей збагачується внутрішній світ позитивними емоціями, життя сповнюється приємними враженнями. Запорукою такої співпраці є - повноцінний особистісний розвиток дитини, невичерпне джерело її соціальної активності, розвиненої волі та інтелекту майбутнього першокласника.