...


Календар
«  Листопад 2017  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 343
Нашому сайту
Вхід
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Сторінка вихователя з образотворчого мистецтва

 

 

 

 

 

 

Олійник Олена Миколаївна - вихователь з образотворчої діяльності

  Олійник Олена Миколаївна, вихователь з образотворчої діяльності діяльності, працює в Недригайлівському дошкільному навчальному закладі з 1997року. За результатами атестації педагогічних працівників встановлено кваліфікаційну категорію "Спеціаліст вищої категорії”, присвоєно звання "Вихователь-методист”. 

Вмілий, здібний педагог, завжди в пошуку нових, ефективних форм роботи з дітьми. Продуктивно працює над питаннями розвитку творчості дошкільників, забезпечує високу результативність, якість своєї праці. Систематично організовує художні виставки  в дошкільному навчальному закладі на різноманітну тематику, персональні виставки обдарованих дітей.

 

Сприймання навколишнього – складний процес. І чим більше органів чуття беруть у цьому участь, тим повнішим будуть уявлення, глибшим пізнання.     Привчаючи дітей жити і працюва­ти за законами краси, треба зма­лечку привчати їх бачити красу оточуючого світу. Потреба в красі у ди­тини існує з перших днів її життя. Почи­наючи освоювати елементарні рухи, малюк тягне руки до красивої іграшки і затихає, почувши звуки музики, дивля­чись ілюстрації до своїх книжок, гово­рить: «Гарна!», і сам пробує малювати на аркуші олівцем тільки зрозумілу йо­му красу. Істину сприймає тільки чиста душа. Душа малюка...

Створена спокійна доброзичлива атмосфера позитивно впливає на дитину та позитивно-емоційні умови, які дають змогу  дітям  займатися образотворчою діяльністю. Художні техніки й матеріали до занять добираються так, щоб кожна дитина працювала на власний успіх, а процес творення давав задоволення всім учасникам. Як наслідок цього: діти ма­ють певні знання про різні види та жанри образотворчого мистецтва (живопис, скульптуру, графіку, декоративно-прикладне мистецтво), знають і розрізняють їх за зображувально-виразними засобами, ро­зуміють художній образ. У вихованців збага­тились знання про рідну Україну, її зви­чаї, традиції, багатовікову історію, куль­туру та мистецтво. Дошкільники володіють комплексом технічних  на­вичок малювання, аплікації, ліплення,  різними прийома­ми зображення, вміють самостійно створювати сюжетну, декоративну композиції, знаходити прийоми зображення при інтеграції видів образотворчої діяльності. У вихованців розвинуті творча уява, фан­тазія, почуття прекрасного. Діти люб­лять і шанобливо ставляться до мистецтва, мають бажання бути причетними до нього. Кращим показником результативності є роботи дітей.

 

перейти за посиланням: "Кольоровий день"

Організація роботи з батьками