...


Календар
«  Жовтень 2017  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 339
Нашому сайту
Вхід
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Разом до школи

Портрет ідеального першокласника

​ Педагогічна готовність: навички читання; навички лічби; навички письма; навички малювання; звукова культура мовлення(чисте мовлення); уміння розгорнуто відповідати на запитання; великий словниковий запас; загальна обізнаність.

​ Інтелектуальна готовність: диференційованість сприймання, як основа мислення; планомірність сприймання (спостережливість); розвинена уява; уміння орієнтуватись у просторі та часі; розвинене наочно-образне мислення (вміння виділяти суттєве в явищах навколишнього середовища, вміння порівнювати їх, бачити їхню подібність і відмінність); розвинена дрібна моторика; гарна пам’ять; розвинена регулююча функція мови ( вміння виконувати словесні інструкції); інтелектуальна активність (уміння перетворити навчальне завдання на самостійну мету діяльності); передумови абстрактно-логічного мислення (здатність розуміти символи і формулювати запитання, самостійно розмірковувати, знаходити причини явищ, робити прості висновки).

​ Мотиваційна готовність: вираженість пізнавальних інтересів; намагання засвоїти роль школяра (бажання ходити до школи), прийняття системи вимог, які ставить школа і вчитель.

​ Емоційно-вольова готовність: уміння керувати своєю поведінкою; збереження працездатності протягом одного уроку і протягом навчального дня; емоційна стійкість (регуляція емоцій); довільна регуляція уваги (концентрація, стійкість, переключення); вміння стримувати свої імпульси (не переривати інших під час розмови); вміння продовжувати дію, докладаючи до цього вольові зусилля.

​ Комунікативна готовність: бажання спілкуватися з дорослими та дітьми; уміння встановлювати контакти з учителем; збереження відчуття дистанції; здатність до особистісного контакту з дорослими; вміння встановлювати контакт з однолітками; вміння увійти у дитячий колектив і знайти місце в ньому; вміння виконувати роботу разом; вміння підтримувати рівноправні стосунки з однолітками.

Батькам слід пам’ятати , що статус учня – це дуже відповідальна роль, яку освоює дитина. Цей шлях потребує від неї певного часу для адаптації, яка може тримати від 4-7 тижнів до цілого року.