...


Календар
«  Квітень 2014  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 343
Нашому сайту
Вхід
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Головна » 2014 » Квітень » 23 » практична діяльність
08:03
практична діяльність

Великий педагог "В. О. Сухомлинський" писав, що праця стає великим вихователем, коли він входить у духовне життя наших вихованців, дає радість дружби і товариства, розвиває допитливість , народжує хвилюючу радість подолання труднощів, відкриває все нову і нову красу в навколишній світ, пробуджує перший громадянське . Праця - найважливіший засіб виховання, починаючи з дошкільного віку; тому вихователі середньої групи Поддяча Н.О., Токаренко С.Г. приділяють велику увагу організації дослідницької діяльності, трудовому вихованню  в процесі яких формується особистість дитини, складаються колективні взаємини.

Праця дітей в дитячому садку різноманітна. Це дозволяє підтримувати у них інтерес до діяльності, здійснювати їх всебічне виховання. Розрізняють чотири основних види дитячої праці: самообслуговування, господарсько - побутова праця, праця в природі і художня праця.

Праця дітей дошкільного віку є найважливішим засобом виховання. Весь процес виховання дітей у дитячому саду може, і має бути організований так, щоб вони навчилися розуміти користь і необхідність праці для себе і для колективу. Ставитися до роботи з любов'ю, бачити в ній радість - необхідна умова для прояву творчості особистості, її талантів.

Практична діяльність захоплює дитину, дозволяє відчути свої можливості, відчути радість від досягнутих результатів, а спільна діяльність об'єднує дітей загальними емоційними переживаннями, сприяючи тим самим становленню дитячого колективу. 

Переглядів: 311 | Додав: nadyakovaleva | Рейтинг: 3.7/3
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *: