...


Календар
«  Січень 2014  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 339
Нашому сайту
Вхід
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Головна » 2014 » Січень » 13 » Спільні турботи
11:12
Спільні турботи

Особливо актуальним є питання щодо забезпечення наступності та взаємодії між дошкільною та початковою ланками освіти. Головною умовою забезпечення наступності у вихованні і навчанні є спрямованість педагогічного процесу дошкільного навчального закладу і початкової школи на всебічний розвиток особистості дитини. 3 огляду на це необхідний зв'язок програм, методів і форм навчання в дошкільному навчальному закладі та початковій школі, що   передбачає зорієнтованість і вихователів дошкільних закладів, і вчителів початкової школи на сумісну діяльність з дітьми, яка враховує вікові особливості розвитку дитини, спонукає її до творчого самовиявлення, зберігає унікальність і самобутність певного періоду дитинства, забезпечує безкризовий перехід дошкільника у позицію особистості другого дитинства і водночас віддзеркалює розвивальний характер освіти.


Щороку проводимо різноманітні методичні заходи активними учасниками яких є педагоги нашого закладу та Недригайлівської СЗОШ, педагогічні ради, тренінги, методичні наради тощо. Вони спрямовані на подальше вдосконалення теоретичної і практичної підготовленості педагогічних працівників відповідно до сучасних наукових досягнень, з урахуванням нових підходів до розвитку, виховання та навчання дітей. Доцільним є запровадження ділового співробітництва між педагогами дошкільних закладів і вчителями початкових класів з питань здійснення наступності. Нещодавно відбулось засідання педагогічної ради на тему: «Мовленнєва готовність дитини до школи: складова успішного навчання» на якому були розглянуті такі питання:

        -   сучасні підходи до мовленнєвого розвитку дітей дошкільного та молодшого шкільного віку, показники мовленнєвої підготовки;

          -       психологічні аспекти мовленнєвого розвитку дитини;

        - особливості роботи по формуванню комунікативної компетенції дітей дошкільного та молодшого шкільного віку.

Переглядів: 215 | Додав: nadyakovaleva | Рейтинг: 5.0/2
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *: